یزدفردا"شهروندان مهريزي در مواجهه با قطعی بیش از حد آب در ماه مبارک رمضان مقابل اداره آب و فاظلاب این شهرستان و به نشانه اعتراض تجمع كردند.

به گزارش خبرنگار يزدفردا در مهريز، مردم شهرستان مهریز در این تجمع با بيان اعتراض خود نسبت به قطعي پي در پي آب اين شهرستان، خواستار پیگیری مسئولین برای رفع هر چه سریعتر این معضل شدند که برخی از مسئولین شهرستان با حضور در این تجمع و صحبت‌هايی که با مردم داشتند، مردم را به آرامش و صبر هر چه بیشتر دعوت کرد و خواستار صرفه جوی در این نعمت خدادای شدند.

در حالی که مسئولین شهرستان مهریز تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا این معضل بزرگ را رفع نمايند و حتی چند فقره از چاه‌های این شهرستان را که در سالهای گذشته پلمپ شده بود، را باز کردند و آب 4 حلقه چاه را نیز به صورت استیجاری وارد شبکه آب شهری کرده‌اند اما مشکل کمبود آب و قطعی همچنان آن به شدت مردم مهریز را با مشکل روبه رو کرده است.

اين در حالي است كه 14 رشته از قنوات پر آب شهرستان مهریز که هر کدام به طور متوسط در ثانیه بیش از 100 لیتر آب دارند و از اين شهرستان سرچشمه می‌گیرند، به دشت یزد - اردکان سرازیر می‌شوند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا